Kardelen486 Merhaba kızlar. 17. Haftama girmek üzereyim. Erkek bebeğimiz olacak . İsim konusunda hiçbirşey beğenmiyorum . Ne çok klasik eski isim olsun nede garip . Lütfen yardım edin :( Benim tek aklımda olan isim Barlas .
Bahar1644 Kardelen486 Barlas bence çok güzel , onun dışında Can , Aslan , Alperen , Alpaslan , ben bunları çok beğeniyorum kendi oğlumun ismini Aslan koyacağım 💙🤲🌸
Gamzeli63 Kardelen486 bizde hala zorlanıyoruz ama alper, alperen, ilker gibi seçenekler var bizde de şuan değişmezse tabi daha çok var doğuma bakalım hayırlısıyla sagliklica gelsinler
Tatar59 Biz de çok zorlanıyoruz isim konusunda. Hayvan, doğa isimleri vermek istemiyoruz. Dini olarak ağır isimler istemiyoruz. Anlamı güzel olan bişey olsun diyoruz. Cihad, cihan aklımızda şuan. Ama tam içimize sinmiyor hiçbir şey
busraayksll Bence yiğit ismi hem eskimeyevek hemde her yaşa gidevek bı isim, ben Yiğit Alp koyacağım oğlusun adını sizlere de belki fikir olur
Sksjsux355-- Kardelen486 herkes aynı isimleri koyuyor ya ben biraz daha farklılık olsun diye Akın koyacam bebisimin adini