mugeb123 Bende 37+4 kalçam bacaklarım kopuo resmen :((nefes darlığı başladı bir de bikaç gündür artık öyle zorlanıyorum ki haftaya bugün doğumum var nasipse geçsin artık günlerrrrrr🫣
Oglmvkzm 37+4 benimde Bacakta kasılma değil ama arada karnımda kasılma hissediyorum nefes darlığı da aynı şekilde hele ayağa kalkınca kalçam bacak ayrım yeri nasıl ağrıyor anlatamam