Kızlar Merhaba kısaca kendimden bahsedeyim 6 yıllık evliyim ileri derece pco hastasıyım daha önce hiç gebe kalmadım. 2 sene önce tüp bebek tedavisi gördüm şeker hastalığım ortaya çıktığı icin transfer olamamıştım. Şükür şimdi şekerim düzeldi ve bugün 6 senenin sonunda beta hcgde 7.8 değer gördüm. Döngüm 28 günde bir . Sat 17 eylül yani reglime 5 gün var. Değer sizce nasıl çok korkuyorum