Grglkbrr kaç kere gittim doktora hiçbişey yapamayız dedi aspirin önerdi ama onuda ben kullanamıyorum . Ayaklarını tuzlu soğuk suda biraz beklet ve sonra havaya kaldır indirince yine aynı morluk oluyor ama kan akışı oluyor . Ve havalar serinledikçe morluklar azaldı benim (30+4) doğumdan sonra hepsi geçecek korkma dedi gittiğim bütün doktorlar sadece kontrol altında tut tansiyonunu sürekli baktır dediler . Varis çorabı da giyebilirsin