Çamaşır sodası . O kadar lekeli kıyafet vardı ki hepsini atayım hiç uğraşmayayım en iyisi dedim ama sonra annem çamaşır sodası önerdi 4 kapak çamaşırların üstüne 2 kapakta deterjanla beraber karıştırdım makinede birde leke programı 60 derece 600 devirde misss gibi oldu hepsi inanamadım🫶