Hvnr_kmrr26 Kızlar Meryem Ana otu aldım bugün 39+6 yım sancım yok şuan sancı gelince mı suya koyuluyor yoksa şimdiden koyayım mı faydasini gören oldu mu Meryem Ana otunun
MasalAlparslanMom Hvnr_kmrr26 ilk doğumda yapmıştım. Ot açıldıkça rahimde açılma başlar derler,duaları var ama onları da yapmanız lazım
Gamzecanpolat Hvnr_kmrr26 hastaneye yatışını yapıldığında 1 cm bile açılmanız varsa sancılarınız başladıysa onu suya koyuyorsunuz duaları var onları yapıyorsunuz sonra o çiçek gibi açılıyor ama doğumdan sonra sudan almanız lazım
MasalAlparslanMom Hvnr_kmrr26 benim bebek hareketsizligi yüzünden 37de ağrısız,acilmasiz, nişansiz suni ile doğumun başlatıldı 🫣 aynı gün koydum suya, acilmam çabuk gerçekleşti
Hvnr_kmrr26 Yarın kontrole gideceğim bakalım çok sağolun inşallah benim de hayırlısıyla doğum gerçekleşir duruma göre sancı başlayınca koyarım suya