Kizlaar suanda 36+2 yim cumartesi günü yani 36+6 da çatı muanem var.çok merak ediyorum eger doktor sezeryan derse gün verirmi hemen?yada normal dogurabilirsun derse nasıl oluyor yine şu gun gel mi diyor sancın gelincemi diyor???hiç bilmiyorum yardimci olurmsnzzz