39+3 haftalık hamileyim geçen hafta hastanede yattım 1cm açılmam vardı şu an karnımda ve belimde ara ara sancılar oluyor ve sağ kasığımdan bacağıma vuruyor doğum belirtisi olabilir mi hastaneye gitmeli miyim ve hareketlerini çok fazla aşağıda hissediyorum