Nehirkk Gulecan ben de 39+6 ne sancı ne şu ne nişan hiçbir şey yok.. yarın çatı muayenesi ve net için çağırdı doktor.
Yagmurmert Feridegul benimde kısmetse doğumum sabah 9da. Zorunlu sezaryan oluyorum. Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun. Saglıkla kucagıımıza alalım bebişlerimizi🙏🏻
MASALMYRA Vallahi 39+6 dayiz,dun markette kasada bir kadin ne kadar kaldi dedi,her an gelebilir dedim.Geldi midemin uzerine elini koydu,1 hafta 10 gunu var dedi,saskin saskin ben kadina bakarken,kadin ben doktorum dedi,genel cerrahmis ama anlarmis.Yani benim 10 gunum var daha beklicez kizlar,sezeryan olmazsa sansliyiz olursa da yapacak birsey yok...
Gulecan MASALMYRA 10 gün daha mı valla umarım yanılıyordur🙄hayırlısıyla alalım kucağımıza da doğum şekli nasip bence son anda bile Sezeryana diyebiliyor herşeyin hayırlısı
Ntlz 40+3 gelen giden yok nisanim geldi sadece gelmeye de devam ediyo herdeyi yaptim tik yok bizimki hala tekmelerde 🤦♀️😂
HilalElvinEbrar Gulecan 39+1 benimde gelmiyor bugün evi dip köşe elimle sildim belki açılmam olur diye 😀
Ntlz Gulecan bendedr oyle catlak cogaldi 😂 ay valla gelsin bi an once onlari hic dusunmuyorum artik😂😂
Zeynep10 39+2 son 5 gün kaldı doktor 40 haftaya kadar gelmezse suni sanciyla dogurturuz dedi korkuyorum suni sancidan 😰
Gulecan Zeynep10 Benim yarın 40 oluyor tam gel dedi hazırlıklı gel dedi 🤔 en son cuma gitmiştim Dokturum haftasonu il dışına çıkacaktı alttan açıklığa bakmadı aceba dedim doğum yakın diye mi tetikler diye mi bakmadı çünkü doğurma ben pazar dönecem dinlen dedi bu iki gün kafam karıştı valla nst de sanci vardı ayrıca çok kasılmam oluyor
Seyhann Gulecan bende 39+6 ama hicbsey yok yarın kontrole gidicem ama yine hcbsey cikmicak ve haftaya tekrar gel dicek eminim bu ara bide üzerimde baygınlık hissi var hcbsey yapmak istemiyorum eşim eve geliyo konuşmaya mecalim yok gbi hayattan soğumuş bı tavrım oluyo neden bilmiyorum😂😂😂
Gulecan Seyhann bende aynıyım birazda milletin baskısı canımı sıkıyor Doğurmadin mi hala gibi saçma tepkiler sanki biz isteyince olan bişeymis gibi 🙄
Almanyagelini Seyhann o baygınlık hissinden bugün bende de var🙄 Arkadaşım telefon etti, açıp konuşacak gücü kendimde bulamadım. Bu da doğum belirtisi olsa keşke😀 Ama şimdi doğuma gitsem, bırak okunmayı kolumu kaldıracak halim yok.
Nehirkk Seyhann Gulecan 39+6 olup yarın 40 olacak da doktora gidecekler yarın bir post da buluşalım bayağı varız 🤣😊😊
Seyhann Gulecan devlet Hastanesi'ne gdiyorum bide o yüzden hcbi belirti olmazsa 42 haftayı bekletir mi diye düşünüyorum ya illa beklicen derse korkuyorum aslnda ozele gitsem başlatırlar mi doğumu dye😀
Bsrakyc59 Gulecan 39+1 bu hafta da gelmezse eğer doktorum hiç riske atmayıp sezeryan önerdiğini söyledi. 💁♀️ Umarım c.tesiye kadar gelir