Ebruv Merhaba hanımlar 14 haftalık hamileyim ve aşırı gaz ve şişkinlik oluştu . Gebelikte kimyon çayı kullanan varmı ?? Faydaları çok güzel emin olmak için soruyorum . 😌😌❤️