2cat1baby Sıkıntılı bir gebelik sürecimiz oldu. Temmuzdan beri hastanede yatıyorum. 13 ünde sezeryanla aldilar bebeğimi. Yoğunbakim sürecimiz devam ediyor. 11 gün oldu ve gebe kaldığım kiloun altına düştüm. Stresten çok istahsiz bir dönem geçirdim aslında hastane sürecim öncesi bol yürüyüş yapıyordum ve yağlı yuksek kalorili gıdalardan uzak duruyordum.