Karan_ Haftadayım ama bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Sizce normal mi ? Sizler kaçıncı haftanızda tekmeleri hissettiniz ?
Reyyan04 Karan_ birinci gebeliğim de 22. Haftada hisettim bunda kaçıncı haftada hissederim bilmiyorum
Safiye2 Karan_ 18. Haftada hafif hafif hissetmeye başladım şuanda 23 haftaligim bazı günler çok net hissediyorum bazı günler az hissediyorum sende birkaç gün sonra veya 1 haftaya kadar hissedersin
Reyyan04 Karan_ hiç korkma bnn hapşırınca bile bişey olur derdim ikinciyi takmıyorum bile😂😂😂😂 inan çok sağlam bir yerde bir öksürükle bişey olmaz
Karan_ Reyyan04 😅😅 yaaa evet bronşit oldum bir sürü ilaç kullanıyorum bir de öksürük krizleri . teşekkür ederim . Hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz inşallah ❤️
Karan_ Reyyan04 yapmadığım şey kalmadı ki kesinlikle geçmiyor . kan tükürdüm sabaha kadar öksürmekten 😞
Safiye2 Karan_ hasretlerini hissettiğin zaman daha çok heyecan yapıyor insan sağlıkla gelsin miniklerimiz 😍