Ben 34 haftalıkken gittim çok sancım var diye bebekle ilgili çok şükür hiçbir şey yoktu Dr böbrekten şüpheleniyorum dedi böbrek ultrasyonu çektirdim sağ böbregim de 3 cm sol böbreğim de 1.5 cm büyüme vardı onun için sağ böbreğime stent takıldı eğer takılmadı sürece bebek sürekli baskı yaptıgi sürece böbrek yetmezliğine kadar gidiyor ben yeni yaktirdim stent di çok şükür böbreğim eski haline geri geldi ürolojiye gitmeni tavsiye ederim