Kerimova ben bir yerde şey okumuştum, döllenme esnasında ve sonrasında vücud gelen zygotu tarıyormuş eğer bir kusur görüyorsa hormonları kesiyormuş ki düşsün, gelişmesin…
Ne kadar doğru bilmiyorum, ama bana çok acaip geldi
Düşük diye birşey varsa, maddi manevi hikmetleri de vardır elbet… insan vücudunu, sistemini hâlâ tam olarak çözmüş değiliz bilimsel olarak
Ama kusursuz, ve hiç bir şeyi boşuna yaratmayan bir varlık tarafından alemler ve sistemler kurulmuş, teslimiyet gerek…