Benimde bata 4 gün kaldı çok ağır grip oldum bir kaç gündür yatıyorum galiba adet belirtilerimde geçti çok minimal göğüs hassasiyetim kaldı birde akıntım çok burnum tıkalı olmasına rağmen herşey kötü kokuyor gibi gribe bağlı heralde kötü kokması bilemedim. Bir taraftan çok umutluyum bir taraftan ya bu ayda olmadıysa diye korkuyorum.