İyi akşamlar can anneler🌸 15+0 oldum bugün ama çok yoruluyorum evin işini yapamıyorum, oturup kalkamıyorum, ya belime ya kasıklarıma ağrı giriyor nefes nefeseyim bu tarz durumlar için daha erken değil mi ya 😕 perşembe doktora gidicem bakalım ne diyecek