Tinii_minii_mom Arkadaşlar yeni doğan bebek için sadece battamiye müslin mi örtüyorsunuz yoksa elyaf yorgan gibi şeyler mi örtüyorsunuz? Allah nasip ederse inşallah şubat doğumu gözüküyor hazırlık yapmak için ne almam lazım? Bir de yastığı?
Aysesultan97 Tinii_minii_mom kalın peluşlari yenidoğan da gayet yeterli oluyor. Kış bebeği de olsa yorgan kullanılmıyor. İlk etapta reflü yatağı gibi meyilli yataklar kullanışlı olur. Bebek yastığı belli bir zamandan sonra emzirme desteği veya sırt üstü baş egzersiz vs yaparken kullanılabilir. En azından bir klasik ölçülerde bebek yastığı en az 1 tane temin edebilirsiniz. Yorgan ben ilk çocuğumda da kullanmadım ikinci bebek bekliyorum kış olacak ama.gerek doymuyorum
Aysesultan97 Tinii_minii_mom yani kalın battaniye. penye ve nohut battaniyeler gayet iş görür. Müslinlerde kundak veya yaza doğru daha çok kullanırsınız.
tugcesakzci Tinii_minii_mom canım bebeklerde yastık yorgan kullanımı 2 yaşına kadar önerilmiyor, ani ölüm tehlikesi, boğulma tehlikesi yaratıyor. Benim oğlum da şubatta doğacak müslin ağırlıklı battaniye aldım, peluş battaniye ve penye battaniye var onun dışında kundak ve uyku tulumu da alacağım yeterli olur diye düşünüyorum
Tinii_minii_mom Kayınvalidemler pamuktan yorgan yastık yaptırcam dedi bende anlamadıgım için bilemedim gereksiz geldi. İleriki senede kullanılır o zaman değil mi? İlk ay kalın battaniye- yastık yok o zaman. Ne zaman yastıga geçiliyor peki? Bi de bu yastık ne yastıgı
adatuna Yastık ve yorgan kullanılmıyor iki yaşına kadar. Tog değerleri olan uyku tulumları kullanılıyor. Ebebek civil lcw’de görebilirsiniz 2,5 tog 2 tog değerinde gibi. O şekilde uyutuluyor