Merhaba kızlar bu gün kontrolüm vardı çok şükür bebeğim haftasını yakaladı 11+6 haftalığız ikili tarama zamanı gelmiş perinatolaji bölümüne randevu al ultrasondan bakıp kan isticek dedi aklıma takılan normalde gittiğimiz doktor kan isterdi perinatolojiye yollamazdı bi sorun mu var acaba yoksa yeni sistem böyle mi ilerliyor yardımcı olursanız sevinirim🌸