Kizlar gebeliğin üçüncü ayından beri sarı akinti var kokusuz kaşıntısız sırf sarı koyu akıntı sürekli iç çamaşırı degistryorum peçete degistryorum aşırı rahatsiz ediyo.İdrarda enfeksiyon yok oyzden doktor normal diyo ama hiç gecmedigi için 4 aylıkken bi fitil kullanmıştım belki mantar olabilir diye ozaman biraz azalmıştı ama yine tekrarladı tamamen geçmiyo oyzden fitilde boşa kullandm smdi 29 haftadaym bi kaç haftadr yine tekrarladı ve yine aşırı var yine idrarda enfeksiyon falan yok bunun tam olarak sebebi ne yaşayan varmı kaşıntı kötü koku falan olmadgi için mantarda değil gibi doktor önemli degl en fazla mantardr kaşıntı yoksa boşa ilaç vermeym dyo,başka bi vajinal enfeksiyon olabilrmi o nasıl anlasilacak aşırı rahatsız ediyo çünkü çok fazla buna napabilirim bi tavsiyeniz varmı.