Kızlar adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım. Pozitifi gördüm . Silikdi başta sonra belirginleşti. Adetime 3 gün kala yeniden test yaptım negatif çıktı. Ama inanılmaz kasık karın ağrım var yüzüm hep sivilce doldu. Gece kasık ağrımdan uykudan uyandım. Başına böyle bir şey gelen var mı ?