Kızlar bugün kontrolüm vardı. 35. Haftadayız vajinamda şişlik vardı ben normal sandım. Doktorum bi muayene edelim dedi baktı ve kültür aldı enfeksiyon var dedi. Sonuçlarım cuma günü çıkacakmış. Antibiyotik ya da fitil tedavisi uygulayacağım dedi. Aslında sadece vajinamın dışında dudaklarda yani şişlik hissettim. Öyle çok akıntım da olmadı sadece doktor koku var biraz dedi. Biraz merak ettim aslında. Çok ciddi bir şey olacağını düşünmüyorum aslında ama başına gelen var mı acaba?