Livanur22
Ben diş hekim asistanıyım ☺️Canım yapmazlar çünkü anestezi uygulayamazlar bebeğe zarar verdiği için ve film çekilmiyor istersen yine git muayene olursun konsültasyon yazarlar kadın doğumcunda izin verirse eğer gebelerde kullanılan anestezi kullanılır fakat ben yapılacağını düşünmüyorum bazen de ilk 3 ay sonrasında bazı doktor izin veriyor ☺️☺️