Melikeergunbedir ben özelden tarafım, istediğimde doktora ulaşabilme, gittiğimde hizmet kalitesi açısından da daha insanca muamele bekliyoruz tabi ki hamileler olarak. Bunu sağlayamayan bir dolu özel hastaneler de var bu arada, ilk hamileligimde başlardaki muayenelerde gittiğim özel hastanelerden bazıları devletten halliceydi. Kısacası özel konusu da şans. İyi bir hastane olur ama içinde farklı farklı tipte doktorlar… kolay değil yani