Kullaniciadii merhaba bende de hamilelikte siğil çıktı, doktorum yakarak temizledi, siğilden alınan örnek ile de herhangi bir kanser bulgusu olmadığını söyledi. Ama yine de çok endişe ediyorum. 30 haftalığım herhangi bir nüks olmadı çok şükür ama sonrası için endişe ediyorum kansere çevirir öç diye 😔 şuan nasılsıniz aşı olmuşsunuz, bende doğumdan sonra olmak istiyorum. Emzirme döneminde mümkün mü acaba ?