Kızlar bugün çok karın ağrım vardı hastaneye gittim yeni hamileyim 6 haftalık bile değil henüz alttan keseyi gördüler yol saç dediler ne anlama geliyor bilmiyorum kese 12 mm ve haftaya kalp atışı için gel dediler kızlar duyarmıyım sizce iki kaybım var çok korkuyorum doktor henüz çok küçük dedi ama çok tedirginim nedense bana dua edin ne olur🥺🥺🥺