Senbibak Canım Klübe hoşgeldin😉İnan bana ben dahil bir çok anne adayı aynı durumları yaşıyor,ilk aylarımda bende ağlama krizleri yaşadım,eşime kızdığım zamanlar oldu,sağa çek diyip arabadan inip yürüdüğüm oldu atarlı hatun edalarıyla😁 o kadar normalki hormonlar değişiyor,eşimle bunları konuştum,makaleler açtım okuttum☺️İşe yarıyor...Artık son haftalara doğru ilerliyorum son aylarda da biraz takıntı halleri olabiliyor,alınganlık vs eşlerimizin hakikaten duyarlı olmaları gerek...Canım benim hamilelik aslında çok güzel bir yolculuk heleki bebeğinin hareketlerini hissetmeye başladığında hepsi geçiyor👍🏻göreceksin😉 Keyifli bir hamilelik bebeğininde keyifli olması demek bol bol dua et,Kuranı Kerim dinle bebişte dinliyor zaten ve İnşirah Suresini hergün bol bol oku derim...Güzel anne keyifli günler diliyorum sana💞