Arkadaşlar adetim 5 gün var bugün dayanamayıp akşam 18:00 tedt yaptım 20:00 hafif silik bir şekilde ikinci çizgiyi gördüm biliyorum kuruma çizgisi de olabilir böyle olup da hamile olan var mı elimde yedek test var sabah ilk idrarla yapsam çıkar mı yoksa bekleyeyim mi