Nariye007 hemen hemen aynıyız 🤗 bizimkinde kıskanma olmadı gözlemlediğim kadarıyla kardeşini seviyor onunla ilgilenmek istiyor ama bana çok düşkün olmaya başladı sürekli anne anne deyip ya bisey istiyor ya sürekli konusmak istiyor bu biraz yoruyor sadece beni