6 aylık hamileyim 3 kez enfeksiyon oldum antibiyotiklerim daha dün bitti. Hamile değilken de senede bir olurdum zaten. 1 kez toz ilaç kullandım monurol du adını yanlış hatırlamıyorsam, bir öncekinde doktorum infex 200mg verdi, en sonuncuda piyeloseptil 50mg ve infex 200 Mg verdi yine bezdim gerçekten çok dikkat etmeme rağmen sürekli oluyorum internette görüyorum sabah akşam beyaz dut kurusu kaynatıp içince 2 hafta iyi geliyor diyorlar ama hamilelikte cesaret edemedim doktora sormak lazım. Noili yağı var bir de onu kullanıp mantar ve enfeksiyon oluşumunu engellediğini söyleyen çok insan var onu da doktora danışmak lazım. Sormadan hiçbir şey yapmıyorum bi de antibiyotik kullanınca mantar oluyorum delirmek üzereyim. Öncekinde travazol+dermifin vermişti akşam sürüp sıkıp yatıyorum bayağı faydası oldu. Size tavsiyem suyu çok çok için vücut enfeksiyonu atsın