Selam kızlar bu 3. Ayım işk ay femara 2. Ay klomen kullandım fakat gebelik olmadı bu ay tekrar klomene başladım son denemem bu ayda olmazsa aşıla veya tüp bebek düşünüyoruz aranızda bu şekilde doktor takibi yapan varsa beraber bekleyelim önerilerinizi beklerim