Melikeozdemir işyerinde arkadaşım pkolu 3 yıldır çok fazla tedavi denemiş. Bu yıl Ramazan öncesinde sülük ve hacamat ile kan grubuna göre beslenme olayına girdi. Kullandığı ilaçlardan dolayı kolesterol çok yüksekmiş henüz 25 yaşında bu arada. Neyse azimle beslenme düzenini değiştirdi, hacamat ve sülük yaptırdı ( ki ben cesaret edemem) sabrının sonunda Rabbim nasip etti 3 aylık hamile Allah eline ayağına kavuştursun. Alternatif tedavi yöntemlerine inanıyorsanız dilerseniz araştırın.