Kızlar selam, 11 Eylül de embriyo transferim yapıldı bugün 6+3 gebeyim çok şükür . 10 gün önce çok cıddı kanamam oldu ama 2 gün sonra kalp atışı gördük. Yarın da kalp atışını duymak ıcın gıdecegım ama biraz karın ve bel ağrım ve kahverengi lekelenme var doktorum kanamalı alanın oldunu söyledi ama çok korkuyorum