Samime0303 Selam kızlar 4 ağustosta rest plesenta(kürtaj) oldum 7 haftalıkti ilk adetimi 2 eylülde gördüm ve 2. Adetim 10 gün gecikti başına gelen var mı normal midir bilmiyorum 🙄 persembe için doktor randevu verdi
Motherandbaby_ Samime0303 Bende kürtaj olmuştum 10 gün gecikme normal olabilir ama doktora gitmekte fayda var
Melk_plt00 Samime0303 bende kürtaj oldum bugün 35 gündür ve hala regl olmadım ama siz ilkini olmuşsunuz betanız sıfırlanmışmıydı
1palyaco Samime0303 bende kürtaj sonrası ilk adetimi 25gün sonra oldum . Diğerleri de sırasıyla 16 30 21 olarak gitti . Düzensiz olması çok normal ama yine doktora görünmekte fayda var.
Samime0303 Motherandbaby_ valla iyice karıştı ilk adet oldum da 2. Çok gecikti randevu da alamadım çalışmaktan bakalım perşembe aldım zorla inşallah birsey çıkmaz
Samime0303 Melk_plt00 beta 4 Du en son zaten kanama olunca sıfırlanır demişti ilk adetimi gördüm de ikinci niye böyle oldu anlamadım belirtim de yok 😬
Samime0303 1palyaco doktora gittikten sonra adetimi gelmesi 😁 ultrasonla baktı Bi sorun yok dedi ilaca gerek yok rahimin toplanması gerek dedi işte ertesi günü sabah adet oldum rahatladım vallaa