Zeybal34 Rapunzel-25 ben kullanıyordum Kanama alanım olunca cumartesi günü bıraktırttı. Onun yerine duphaston verdi.
Sssaa Ben kullanıyorum ilk gebeliğinde preaklemsi cıktı bnde yani sürekli şişme bunu önlesin en aza indirsin diye
Hyt777 Ben de kullanıyorum, çok düşük oranda kan pıhtılaşması çıkmıştı testte. Önlem amaçlı hamilelik planlarken başlattı doktorum şu an 12+4 olduk hala devam ediyoruz
Elfthh Hyt777 bende de genetikte hiç bir sey yok ama bana pıhtı attı ben hemotolojiye bile gittim iğne de başlattı tek hap değil egrr içiniz rahat edecekse daha çok iyi bir hemotoji görsün araştırın tabi ki gerek var mı diye ben iğne konsuunda hemotojiden kararı aldm
Hyt777 Alottawarmheart evet ilk bebeğimi 8 haftalıkken kalp atışı olmamasından kaybettim, ondan sonra tedbir amaçlı tıbbı genetik bölümüne gittim ve kan testi verdim orada öğrendik