24+3 haftalığm arkadaşlar ve yaklasik 3 haftadir hep kasık ağrim var oturup yatarken sağdan sola dönerken cok ağrı sızı oluyo doktoruma söyledim hic test yapmadi ne kan ne idrar ama tek kullanimlik şase antibiyotik verdi onlada geçmedi progestan fitil verdi onlada gecmedi ama bebekte sende iyisin diyip duruyor ama hep ağrıyor kasıklarm bu durumu yaşayan bilen varmi ?_**