hilalaktascelik 2 gündür sağ kasığımda çok sert bıçak batması şeklinde ağrı oluyor. Öyle ki yürümekte bile zorlanıyorum 37. Hafta için normal bir şey mi doğum sancısı değil öyle olsaydı regl sancısı gibi oluyormuş bu batma hissi
hilalaktascelik hilalaktascelik Bebek bu 2 gündür çok hareketli olduğu için doktora gitmedim. 29. Haftadan beri doğum pozisyonu almıştı