MasalAlparslanMom Damla25 en yüksek 5 olması gerek. Kızımın 25e çıkmıştı 1 haftalık antibiyotik iğneyle bile anca 10a düşmüştü. Hamilelikte de illa vardır uygun ilaç tedavisi
ebruedis Damla25 tam hatırlayamıyorum haftamı ama 27-28 haftalıkken crp 16 çıkmıştı bendede hamilelikte yükselebileceğini söylemişti doktorum ilaç vs vermedi
Zehraargan Damla25 Benim crp şu an 39. Hamilelik boyunca hiç düşmedi zaten hep yüksekti. Antibiyotik kullandım kaç defa en fazla 26 28 oluyor daha da düşmüyor. Şimdi yine antibiyotik kullanmaya başladım
Yeliz34 Tabiki kötü ben crp yüksekliğinde erken doğum yaptım 35 haftalık bebeğimin kanınada geçmiş 1 hafta küveze yattı
Ceylansevl Benimde 25 çıktı ama doktorum hamilelikte genel olarak yüksek çıkar bunun illaki kanda enfeksiyon olduğu anlamına gelmiyor dedi
Melike_4949 Damla25 benimde 16 çıkmıştı toz şase içtim 10 a düştü kum döktüğüm için arada artıp iniyor antibiyotik vermiyorlar