2 yıldır boğazımda gicik kaşıntı beraberinde öksürük Allah’ım dermansız dert vermesin alerji testleri negatif sinüzit pırıl pırıl astım yok tomografi tüm sonuçlar temiz ama hamileliğimin 2. Ayında başladı bu illet şimdi kızım yanımda büyüdü 7 aylık hayla devam ediyor. Düşmanimsa Allah başına vermesin kızlar böyle bir durum yaşıyan tanidiginiz ya da fikir vereeniniz varmı denemediğim hicbirsey kalmadı şu yazıyı bile gözyaşları içinde yazıyorum geceleri uyutmuyor hayattan bıktım