Merhaba sağlık ocağı son gebelikte izlemini yaparken kolesterol seviyemide olcmus. Ve trigliselid kolesterol ve ldl kolesterol hepsi yüksek çıkmış zaten panik atak hastasıyım bir an yıkıldım çok üzüldüm. Başına böyle bir durum gelen var.mi gebelikte normal mi yüksek çıkması acaba :(