Gulmasal Ankara da koru da doğum yaptım iyiki de Doğukan bey i secmişim şekerim nedeni ile suyum fazlaydı ve erken doğum riski vardi Etlik şehir hastanesinde perinotoloji ye gorunmemi söyledi ölü doğar dediler kafası küçük zeka geriliği olur dediler o dedi bu dedi imza attım yatış talebini red ettim Doğukan bey o kadar güzel ilgilendi ve sakin yaklasti ki zaten bütün kontrollerinde her soruma cevap verirdi 3 gün yattım acil sezeryanla doğum yaptım normal doğum sancılarım ve sekerimin düşmemesi bebeğimi etkiledi kalp atışları yavaşladı 😓 12 gündür yoğun bakımda diğer 2 doğumumu devlette yaptım ordanda memnun kaldım ama şehir hastanesi hala tam oturmamış bana kalırsa