Ay3 illaki oluyor şişkinlik ayaklarımda oluyoe sadece ama bende kasik batması değil daha çok vajinamda tekme gibi oluyor sızlama gibi doktorumuz bugün normal bebek ağırlığından dedi sancı gibi olabiliyor alt katında falaj hiç kaygı etmeyin şu süreçte her şey normal şiddetli olmadığı kanama olmadığı müddetçe 🥰🥰🥰💗