Guzelanne56 Klomen kullandım, doktorum kendi catlasın dedi. 5 ekımde 20 mm yumurtam vardı, bugün 10 Ekim progestoron baktırdık degerım 8.72 cıktı yumurtlama olmuş oluyor mu yoksa olmadı mı bilen varmı
Esrardc Guzelanne56 nette yumurtlamanın 7.günü 10-15arası diyor bende baktırıcam perşembe günü olmuşmu sağlıklı diye sizin 5.gün bence olmuştur yükselmiş çünkü ben baktırmıştım bir ara 0.2 falandı böyle yüksek değildi
Guzelanne56 Esrardc evet bende Internet’ten baktım 7. Günü en yüksek degerdır dıye benim daha 5. Gün bana da iyi gibi geldi umarım gerçekten ikimizde iyi guzel sonuçlar alırız
Esrardc Guzelanne56 inşallah canım içini rahat tut bence sağlıklı çatlamış yumurtan inşallah gebelik haberinide alırsın en yakın sürede