Yenianne02 Merhabalar, Adana’da medikal parkta Tahir Hakan Erdeme giden, daha önce doğum yapan var mı ? Doktor, normal doğuma giriyor mu ya da bu hastanede normal doğuma giren doktor var mı ? Bilgi verir misiniz ☺️
Bebilerim Yenianne02 evet benim doktorum Hakan bey 2 defa doğum yaptım şuan 3.ye hamileyim ve yine hakan beye gidiyorum
pandasever Yenianne02 geçen hafta salı günü Dr Burcu Yücesoy hanımda dogum yaptım ilk günden beri ona takipliydimm. Kesinlikle tavsiye ederim. Doğum kararınızı da siz ne isterseni ona saygı duyuyor. Keyfi sezaryen yapan bir hekim değil kendisi. Güler yüzü pozitifliği tecrübesi de cabası. Ben ne yazikki 33 haftada erken doğum yaptım. Riskli hamileliğimi çok sıkı takip edip. Çok şükür onun profesyonelliği ile bende bebeğim de sağ Salim kurtulduk. Yüksek tansiyon sebebiyle ameliyatım çok zor geçti. Bebeğim ciğerlerden dolayı kuvezde şuan. Hastanenin hizmeti olarak da aldıkları her kuruş helal olsun
Yenianne02 Bebilerim normal doğum mu yapmıştınız? Ben normal istiyorum herşey iyi giderse. Hakan bey normale de giriyor mu
Bebilerim Yenianne02 normal doğum yapacaktım 37. Haftaya kadar herşey normal doğum gibi gidiyordu ama bebek doğum kanalına girmedi dönmedi yani ve sancım gelmişti bebek kaka yaptıgı için mecbur sezeryan olmuştum .
Yenianne02 Bebilerim anladım teşekkür ederim cevapladığınız için. Normal düşünüyorum ama son ana kadar da belli olmaz tabi. Ya bazı doktorlar normal doğuma girmiyor ebeler yaptırıyor diye duydum ondan bu doktoru araştırıyorum acaba giriyor mu diye . Bakalım hayırlısı
Yenianne02 pandasever Evet bu doktor da çok tavsiye edilmiş ben de duydum, açıkçası ilk kez Hakan beye gitmiştim ikinci gidişimde Burcu hanıma gideyim ondan sonra karar veririm diye düşünmeye başladım, ☺️ bebişiniz inşallah bir an önce küvezden çıkar sağlıkla büyüsün Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻
Mercimeek pandasever merhaba öncelikle umarım bebeğiniz de sizde şuan çok iyisinizdir 🙏🏻 kuvöz ücreti ödediniz mi ?
Haticehrkc 14+4 haftalık hamileyim. Buradan araştırmam neticesinde Burcu Yücesoy’u tercih ettim. İkinci kez bugün gittim. İlk gün gittiğimde beni hiç tanımadığı halde sanki önceden beri beni tanıyor gibi karşıladı. Kendi numarasını verdi. Mesaj attım ve cevapsız bırakmadığını da gördüm. Çok tatlı, bir o kadar ilgili ve bilgili biri. Şimdilik çok memnunum. Hal ve tavırları da çok hoşuma gitti ki ben çok pimpirikli bir insanım. Çok irdelerim her şeyi. Asistanı demet hanım da çok tatlı, candan biri. Doğuma kadar sağlıklı mutlu bir süreç getirmeyi temenni ediyorum. Size de fikir olsun.
Yenianne02 Haticehrkc çok teşekkür ederim burcu hanıma gideceğim bir görmek istiyorum onu da Hakan beye gitmiştim ilk. Onu da sevdim ilgisini alakasını ama Burcu hanımı da aşırı merak ettim😄 inşallah sağlıklı bir gebelik geçirir ve bebişleri sağlıklı şekilde kucağımıza alırız🙏🏻☺️
pandasever Yenianne02 aminn inşallah çok teşekkür ederim. Sizde sağlıkla sağ Salim kucağınıza alın inşallah vaktinde hayırla❤️
Haticehrkc Yenianne02 tavsiye ederim, ne kaybedersiniz ki. Bence deneyin aklınız kalmasın gitse miydim diye 🥰
Haticehrkc Yenianne02 ben de bugün sordum normal doğum olursa nisanın 6-8 i arası dedi doktor hanım. Sezaryen olursa da Mart sonu dedi.
Yenianne02 Haticehrkc aynı vakitlerde doğururuz belki, inşallah sağlıklı şekilde bebişlerimizi kucağımıza alalım, güzel ve kolay doğumlar olsunn🙏🏻☺️
Yenianne02 Haticehrkc merhaba ilk kez bugün burcu yücesoya gittim ve çıkar çıkmaz doktorumu buldum dedim gerçekten çok sevecen ilgili ve tatlı bir doktor içime sindi çok teşekkür ederim . Anca gelme fırsatım oldu Adanaya ailemin yanına yeni geldim çok sevdim doktoru