Bugün 7+4 teyiz yarım saat 40 dakikadır geçmeyen kasık ağrım var herhangi bir kanamam yok ara ara oluyordu ama şu an geçmedi 2 olumsuz gebeliğim var ilk kez bu kadar ilerledik tüp bebekle ikizlerim var kalp atışlarınıda duyduk korkuyorum 😔 normal mi kasık ağrısı ?