nhnbrk
Kızlar merhaba 39+3 haftalık gebeyim, dün gece nst de 10dk bir gelen 50 yi geçmeyen sancılarım çıktı 😐gecede sabah 6 ya kadar regl ağrısı gibi ağrılar çektim 😓doktorum bugünde nst istedi daha gitmedim 😯 Sizce artık doğum yakın mı, çok sıkıldım minişi artık kucağıma almak istiyorum 😢