Merhabalar ovülasyon testi aldım fakat kullanmaya bu ay başlamayacağım . Yani bu ay evimde misafirim var yumurtlama gününü değerlendiremem diye yapmak istemiyorum . Değerlendirmek istediğim takdirde regl bitmesinin kaçıncı gününde başlamalıyım ? Bugün adetimin son günü karamsarım aslında başlasam mı bua ay diye . Ertelemekte istemiyorum 20adet test var elimde . Misafirim maksimum 1hafta daha burada . Siz olsanız ne yaparsınız?