Samye18 bagiranlar yüzünden neden korkuyorsunuz ?
Yemek yaparken elinize yağ sıçrasa ona bile bağırırız anlık, acı acıdır normal doğum da fazla fazla acı, ağrı bazıları kendini kasarak tepki verir bazıları bağırarak, bazıları bayılarak, bazıları azarlayarak, bazıları eline vurarak, hani yapısından ötürü acıya nasıl tepki verirse o şekilde tepki veriyor, bir insanın taşıyabileceği acıdan iki katı taşımaktır doğum, bu yüzden böyle şeyler bekleniyor ve normal bakılıyor,
Evet normal doğum son derece ağrılı bir eylem, ama üstesinden geliyorsunuz o an onun ustesinden gelecek bir güç veriliyor size
Artık normal doğumu aramızda birbirimize çok korkutuyoruz
Canı acıyan birinin tepki vermesinden daha doğal ne olabilir, evet genelde gebeler bağırır vücud tepki verir, bu şekilde bastırmaya çalışılır, normal doğum ölüme gitmek değil ki
Duymanız hoş olmamış elbette ama doğuma giderseniz böyle bir çok hanım ile karşı karşıya gelebilirsiniz…
Gözünüzü gönlünüzü bulandirmayin, korkmayın, dıştan görenin psiokolojisi bozulsada, o anı yaşayan saçma sapan hallere girsede üstesinden gelecek bir kabiliyette oluyor 🌸