Odininmamisi Çok merak ediyorum emzirirken doğumdan bir kaç ay sknra hamile kalanları sanırım benim süt gerçekten koruyor 2 aydır olmuyor annemin benden sonra çocuğu olmamış çok korkuyorum o yüzden olmaz diye.
Rbytkn Odininmamisi süt korumaz adet düzensizliği yapar dolayısı ile yumurtlama düzensizliği demek ki daha yumurtayı tutturamamissiniz, sürpriz hamile kalırsanız şaşmayın 🤗
melinda- Odininmamisi emzirmek korumuyor ben de emzirirken kaldım,tek ilişkiyle hem de.Planlı değildi,tahmini yumurtlama zamanım bile değildi 😅
Odininmamisi KubraAydin Neyi takip etmem gerekiyor anlamadım vallahi yumurtama tarihlerim de birbirine girdi üst üste negatif görüncede biraz moralim bozuldu tabii
KubraAydin Odininmamisi valla bizim yanlışlıkla oldu yani beklediğimz bisey değildi😀 ovulasyon takibi yapın istiyorsanız
melinda- Odininmamisi biz ilk bebekte çok uğraştık, kayıplarım oldu falan sonra baya uğraştık şimdi böyle plansız birden olunca şok olduk ikimiz de 😀
Gizemlibirisi007 İlk bebeğimi doğurduktan 50 gün sonra hamile kaldım. 2 çocuğumun arası yaklaşık 11 ay. Çok zor oldu arka arkaya 2 doğum ve bebek. Yani ı ıhhh süt korumuyor
Evlatsevgisi2 Odininmamisi ilk kızıma evlendikten 1 buçuk sene sonra hamile olduğumu öğrendim kızım doğduktan 1 buçuk sene sonra da tekrar hamileyim ve o arada hiç adet olmadim emziriyordum çünkü bikere adet oldum peşine gebe kaldım emzirmeyi kestim heralde bunu da doğurduktan bı bir buçuk sene sonra nolcak acepp peşimi bırakmıyor bir buçuk sene 🤣🤣😂🤣🤣
Basakcim Odininmamisi merhaba ben de hamile kalmak istiyorum ama doğumdan sonra sadece 2 kere regli oldum. Siz regli oluyor musunuz
Evlatsevgisi2 Basakcim evet adet bittigi gün yani duş falan aldıktan sonra o ay oldu daha da adet olmadım hamile olduğumu öğrendim şuan 17+3😊
Evlatsevgisi2 Basakcim gebelik istiyorsan adet bittigi gece duşunu aldıktan sonra yapın rahim aşağıda olur derler gebe kalmayı kolaylaştırır derler bende tuttu