Merhaba hanımlar gebelikten önce tiroit testi yaptım problem yoktu gebeliğin beşinci haftasında da yaptım yoktu ama 14 haftalıkken testi yaptım guatrm yüksek çıkmış doktor bir aylık ilaç tedavisi başlattı açıkçası çok korkuyorum googleden araştırınca pek iç açıcı şeyler okumadın aranızda bu durumu yaşayan varmı nasıl tedavi oldunuz