Bebeğim 37 haftalık ama kilosu çok düşük 2330 gr kızlar napcam varmı aynı durumu yaşayan neden kilo almıyor bu çocuk beslenmemede dikkat ediyorum üstelik ciğer geliştirici iğne vuruldum sanırım doktorum beklemeyip alacak bebeği aynı durumu yaşayanlar varmı bilgi verebilir misiniz?